środa, 24 października 2012

6. No aloha tubylcze

-KRZYSZTOF NIE WIEM JAK MASZ NA DRUGIE MARKIEWICZ CHODŹ TU DO MNIE ! -krzyczała blondynka.
-Co chcesz?
-Jakiś ty miły ... ja tu ci chciałam powiedzieć, że razem z Natalią jedziemy na jakąś wyspę z Zaynem i chłopakami a ty mi tu takie cyrki wyprawiasz . - udała załamaną.
-CO?! Jak to wyjeżdżacie? Nie możecie.
-Uwierz możemy. - wtrąciła się Natalia.
Ola zaczęła biegać po całym domu wymachując stanikami, a Natalia ze stoickim spokojem pakowała swoje rzeczy.

***
Lot dłużył się niesamowicie. Ola spała rozwalona na trzech fotelach, a Hazza i Louis robili jej śmieszne zdjącia. Natalia rozmawiała spokojnie z Liamem:
- Zobacz jaki widok.- zachwycił się brunet.
- Em nie dzięki boję się wysokości.- przyznała rumieniąc się
- To tak jak Zayn.- wtrąciła Danielle, która siedziała w objęciach Payna.
- Co ja? Ktoś coś do mnie mówił?- zapytał Malik zdejmując słuchawki.
- Nie tylko mówiliśmy że boisz się wysokości ta jak Natalia.- uśmiechnął się do Rudej Li. Mulat miał coś powiedzieć ale przerwała im Ola.
- Kto wie gdzie tu kibel.- skakała z nogi na nogę. Wszyscy wybuchli śmiechem. Eleanor wskazała jej drogę i wróciła do Louisa oraz wcześniejszej rozmowy. Reszta lotu była dosyć nudna. Wyszli na lotnisko z kąt odebrał ich szofer. Samochód zatrzymał się przed luksusowym hotelem. Horan i Harry wyciągnęli walizki i kiedy wszyscy mieli iść do recepcji przyszedł bagażowy.
- Zaprowadzę was do pokoi.- uśmiechnął się do dziewczyn na co Styles, Niall i Malik się wkurzyli.
- No aloha tubylcze może zapoznasz mnie z plażą?- wywaliła Olka jak by była sama z chłopakiem.
- Pozwól że to ja pójdę z tobą na plażę.- Zayn staną przed nią idealnie zasłaniając Hawajczyka. Blondynka tylko coś mruknęła i poczłapała za Natalią do wnętrza budynku. Przy recepcji otrzymali cztery klucze.
- Ale my nie te pokoje zamawialiśmy.- powiedział Liam.
- Nie ja mam zapisanie że rezerwacja została dokonana przez pana Malika na trzy pokoje dwuosobowe i jeden trzy osobowy.- oznajmiła kobieta. Nawet nie mogli się kłócić o zmianę pokoju bo wszystkie były zajęte.
- Dobra to tak Liam i Danielle pod 109.- Natalia podała im klucz, a oni od razu zniknęli, to samo tyczyło się Louisa i Eleanor którzy mieszkali pod 110.- No więc zostaje nam para i trzyosobowy.
- Ja mogę być z Natą i dwuosobowym, a chłopacy razem.- Sajkowska zaczęła się kierować już do windy.
- Nie! To znaczy ten... no...- zająknął się Zayn.- Niech Natalia będzie z chłopakami a my razem.
- A to czemu?- zapytała Ola
- No bo ja chce z tobą duużo czasu spędzić- wyszczerzył się.
- No dobra mi to już obojętnie, tylko już chodźcie bo mi na plażę śpieszno.- reszta przytaknęła blondynce i pomaszerowali do pokoi przebrać się w stroje kąpielowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz